Despre noi

Misiunea fundamentala a companiei este de a face diferenta printr-o contributie pozitiva in viata comunitatii, fiind un permanent exemplu de profesionalism si un reper de calitate in producerea de betoane, agregate minerale si in lucrarile de constructii civile si industriale.

Compania

EDION SRL a luat fiinta in 1993 cu scopul de a veni in sprijinul clientilor sai oferind produse si servicii la cele mai inalte standarde.

Dupa diversificarea continua a serviciilor si produselor oferite (comert, fabricarea tiglelor din beton), incepand din anul 2006, compania a marit oferta cu o gama variata de betoane, agregate de balastiera naturale si concasate, precum si cu executarea lucrarilor de constructii, dispunand de capacitati tehnice moderne pentru servicii complete si de calitate.

Executia activitatilor de productie si servicii se asigura la nivel de performanta corespunzator exigentelor tehnice solicitate de standardele si legislatia in vigoare. Activitatile si lucrarile societatii sunt executate cu personal de inalta calificare, cu experienta acumulata la lucrari cu caracter deosebit.

Executia contractelor se realizeaza pe baza de grafice, cu termene bine stabilite si determinate in timp, pentru evitarea suprapunerilor si se armonizeaza cu posibilitatile de asigurare de catre beneficiari a resurselor financiare. La realizarea lucrarilor sunt respectate prevederile Standardelor si Normativelor in vigoare pentru fiecare tip de lucrare in parte.

Calitatea serviciilor

EDION SRL are in vedere cresterea prestigiului obtinut de firma fata de client, prin realizarea de servicii de inalta calitate. Preocuparea noastra pentru calitate este un factor prioritar in intreaga noastra activitate. Calitatea reprezinta o conditie absoluta vizand succesul in piata. Strategia in domeniul calitatii se bazeaza pe urmatoarele directii:

  • Satisfacerea exigentelor clientilor nostrii prin abordarea in mod realist a fazelor de contractare, executie, garantie.
  • Imbunatatirea continua a eficientei Sistemului de Management al Calitatii si a performantelor organizatiei, prin analize periodice si implementarea de programe viabile.
  • Aplicarea unui management suplu si novator al carui deziderat constituie stabilirea de punti de comunicare stabile intre coordonatorii de departamente.
  • Optimizarea nivelului calitativ al serviciilor prestate si a eficientei economice, prin cresterea responsabilitatilor si a competentelor echipelor de lucru, compartimentelor de coordonare si stimularea initiative personale.
  • Pentru atingerea obiectivelor sustinem parteneriatul cu furnizori lideri in industrie si raspundem solicitarilor din partea celor mai exigenti clienti.
  • Motivarea personalului pentru a realiza CALITATE PERMANENTA.

Certificări

În anul 2018, compania a implementat și certificat Sistemul de Management al Calității în conformitate cu standardul internațional ISO 9001:2015 cu valabilitate pe plan internațional, certificare ce garantează calitatea serviciilor și lucrărilor finale pentru orice parteneriat național sau internațional.

De asemenea, tot în anul 2018, compania a implementat și certificat Sistemului de Management de Mediu în conformitate cu standardul internațional ISO 140001:2015 cu valabilitate pe plan internațional.